11 juni 2011

hallelujah!

Först måste jag säga TACK till världens bästa föräldrar som har köpt världens bästa sport-topp till mig. Dom kom och överraskade mig med den igår när jag jobbade. Jag fick den betald på ett villkor, att jag lovar vad jag sagt; att springa tjejmilen med min favvo-sara.. TAGET! För jag kan säga att den var inte billig, helt sjukt!

När jag kommit hem efter jobbet igår hade mamma, pappa o piz fixat världens grillbuffé ute på balkongen, huuuur mysigt som hellst. Där satt vi och pratade och åt i någon timme. Sen pricken över i:et, massa färsk frukt och polkaglass OCH lemoncurdglass (har ni inte provat den, gör det!).

Nu ska jag kila över till stadium och kolla efter ett löplinne och ett par korta löptights, pix e en snel hest!
Sen åker vi mot vässan och återträff med sp3d..

Inga kommentarer: