10 juli 2011

film-maraton!

Nu har jag o pix mysit till det och kollat 3 filmer i sträck, en hemsk, en action o en läskig.. Vart tog alla lovestories-filmer vägen?

Jag o fruarna hittade det vi skulle inne i stan tidigare idag, mer om det efter tisdagskvällen (det e då det händer, hemligt!!!) Det e rätt komiskt det här med att snacka engelska hela tiden när jag umgås med dom. Jag o Danielle sprang in i en butik innan vi for hemåt och all kommunikation gjordes på engelska.. Kassörskan började prata med mig på engelska, då hon antog att jag var utländsk eftersom jag pratade engelska bla bla. Och jag pratade engelska tillbaka ett bra tag, innan Danielle brast ut i skratt: OMG Malin, you do the english without thinking about it!!! HAHA och där stod jag och fattade noll, även kassörskan såg ut som ett stort frågetecken..

Ja, så blir det ibland, svenska, norsk/svenska, norska, svengelska, engelska osv osv..

1 kommentar:

Hannah sa...

Hahahahaha! =) Det här var kul.
Saknar dig! Puss