17 augusti 2011

Förväntansfull!!


Snabbvisiten i Västerås gick alldeles för snabbt.. 
Måndagen började med en snabb-catch-up med Vicki på det obligatoriska fiket kajens. Sedan gasade jag o mori ut till Fiholm. Väl där drog jag igåg och lagade basilikabakad lax med blomkålsris, uppskattades mkt! Efter maten busade vi järnet med världens sötaste lilla tjej numera även kallas lill-spexarn (av mig), hur söt får man bli? Sen kom Lutchis hem och även pappa anlände, prästmöte stod på schemat..

Åh vad jag längtar till nästa lördag, så jag nästan spricker!! Rös nästan när jag såg systeri och Lutchis uppe vid altaret. Åh det kommer vara så vackert! Efteråt hade jag, systeri och andra tärnan lite praktiskt snack utanför kyrkan ang. strumpbyxor, bh:ar, hårnålar, armband, lånat, halsband, ngt blått osv, jag ni fattar, haha! 

Snabbt efter åkte vi vidare hem till Backmans, Norrköping-AIK stod på schemat. AIK vann, jippie, MEN dom skulle haft straff, hur kan man missa ngt sådant???

Nu är det bara ett schemalagt jobbpass kvar på lindex och det är imorgon, åkitråk. MEN jag ringde och fixade åt mig två veckors jobb på Lindex ute i vällingby de två kommande veckorna. Sedan kan jag även  viska lite om att nytt jobb är på intåg efter det, tack vare min personliga jobbcoach Anna!! Mer om det senare!

Satt nyss och slutförde ett hemligt projekt, kan bara säga att jag blev hel- nöjd!
Pix blev helt överväldigad över resultatet, haha, sötisen! Nu ska jag fixa iordning lite kvällsfika till pixen o hans polare som sitter och kollar på zag-mff (vände mig om för att se vad det var dom kollade på), tydligen ngn stormatch inom fotbollen för Sveriges del :P

1 kommentar:

Hannah sa...

Åååh sötaste bilden! =) Vad fint du skriver, längtar också!! Vad är det för jobb nu då? Spännande! Shit Malin, fattar du?! 1,5 vecka! GAAAH! Har fixat och trixat hela dagen här hemma med Inger-Lise till hjälp. Ordnat stolsöverdrag och bordsplaceringstavla och nu snurrar huvudet. Tur att du kommer på fredagen, då jädrar ska det dekoreras =)
Tack för att du finns! Love!