21 augusti 2011

Skön vinst!!

Härligt grabbar, vinst med 3-0! Gav två små kids signerade AIKtröjor innan matchen, som tack för jag liftade med deras pappor hem från Gävle för ett par veckor sen. Tråååkigt nöjda killar, hur söta som helst, satte på sig tröjorna så fort jag vände mig om..

Har en liten chillidillkväll nu, i min ensamhet, pixen åkte iväg på lite seger-firande! Känner att jag ska njuta av chillet nu. Nästa vecka blir minst sagt hektisk; imorgon blir det städ och tvätt, tisdag jobb+födelsedagsmiddag för "it´s only one Kenny Pavey", onsdag jobb, torsdag jobb+födelsedagsmiddag för "andramålisen Stamatopulos", fredag upp i ottan för att göra alla bröllopsblommor på jarlaplan och sedan bilen i ilfart till Fiholm för att förbereda dukningen, lördag THE WEDDING!!

Ja busy woman alltså!

nu ska jag chilla vidare!
xoxo

Inga kommentarer: