29 september 2011

--

Då var det kväll igen, dagarna bara rusar förbi! Imorgonbitti sätter sig mori o paps på ett flygplan, till USA. 4 hela veckor ska dom vara på resande fot, mina fina päron! Mailade dom en önskelista på saker (jag gäääärna vill ha) som e billigare i USA, haha, mori sa precis att hon hade skrivit ut den, guld!

Igårkväll ringde paps o ville veta mitt namn på skype, så nu ska vi prata där när dom e iväg, det är ju fasiken en grymt bra grej den där skypen. Har inte riktigt fattat grejen, förens nu! Det var rätt kul att se mori igår, sitta i dm från skärmen och säga Hallååå, hör du mig? swadikiiii, (internt)..


1 kommentar:

ida sa...

Har du sett kommentaren om thailand på min blogg? Tror det är om de ställena dit ni ska åka. Vi börjar tveka på koh kho kao nu och kanske kör östkusten ist. hon sålde in dem bra :) Ha en toppenhelg! Kramar!