24 september 2011

I´m back!

Ops, några dagar sedan jag skrev, hoppas jag blir förlåten!
Den "ofrivilliga" bloggpausen blev väl dels för det var depp-stuga här efter derbymatchen och dels för fullt upp med diverse jobb. Det blir nog fler inlägg snart, när jag får min för-det-är-du-värd-present av pix, en liten ledtråd där ;) vad tror ni att det är??

Det här med fullt upp på jobbet, ja jag jobbar en del extra på Lindex på hötorget och trivs som fisken i vattnet! Men jag jobbar även mkt med det kreativa, för jag och min fina syster kan nu stolt meddela att vi "är med företag. Vi är båda väldigt kreativa av oss och älskar att pyssla. Jag har haft mitt jewelrybymalin sedan ca 2 år tillbaka och jag har älskat det. Samtidigt som syrran blivit mer och mer intresserad av det! Så varför inte utveckla och expandera!!

Inom en kort tid lanseras våran hemsida, spännande!!
Systeri- things made with love!!
Lite ledtrådar är kuddfodral, smycken, tavlor och underbara cupcakes..





3 kommentarer:

white linen dreams sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ida sa...

Välkommen tillbaka :) Vad fint och vad roligt med företag! Grattis!! Har kollat igenom dina smycken och gillar verkligen din idé med silverskedar. Jättesnyggt! Vi har bokat 27 nov-11 dec. Vi flyger till bangkok, inrikes till phuket för att sedan ta oss ut till koh kho khao. Det är vårt mål. Kanske resa runt till öarna omkring också. Sedan tillbaka till phuket, kanske en sväng ut till phi phi och slutligen upp till Bangkok för någon dags shopping. Det är vår PLAN sen får vi se vad som händer :) Vart ska ni?

Kraaaam / Ida
www.idasdiary.com

Anonym sa...

Hej igen!

Bara undrar om min beställning har kommmit fram, jag har inte fått något svar och ibland krånglar min mail. Jag har skickat beställningen till den nya adressen du har angett i den andra bloggen!

Mvh sandra