11 september 2011

im in love



Igår när vi kommit hem från A&M satt jag mig vid datorn för att leta lite hotell i BKK.. Helt plötsligt fanns det bara där, mitt framför mig, Lebua at state tower 5-stjärnigt +...

Läste lite och jag var fast, tänkte att jaha, kul att se pris på detta, not!
Klickade i lite datum och fick se, kvällens erbjudande: 75%rabatt, - NIKLAAAS, kooom!!

 Så fort fram med kortet, på bokningssidan tickade det på: ding, bokning gjordes för 5 sekunder sedan i Israel, endast 8 rum kvar. Ding, bokning gjordes för 1 minut sedan i Norge, endast 7 rum kvar, osv. Fort fram med telefonen för att ringa en i laget o hans tjej, som är i Thai när vi e där. Klartecken därifrån direkt, : VILKET HOTELL!! Lyckades även övertala sällskapet att stanna 2 nätter i BKK för ännu lite mer shopping. 2 rum bokade på Lebua at state tower alltså, Bangkoks näst högsta byggnad, tror inte vi blir besvikna, can´t wait!!

Och detta får mig direkt tänka på våran BKKvistelse för två år sen, med syster o Lutchis. Vilket hotell vi bodde på då, jisses, vilket snedsteg, haha!! Och en thai-kille i speedos som fick upp ett öga för pix, HAHA! 
speedo-killen

4 kommentarer:

white linen dreams sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ida sa...

Det var jag som råkade skriva med konstig alias.. Har du nått tips på väldoftande ting? Vi ska också åka till Thailand när säsongen är slut :)

Ida sa...

Tack för tipsen! Jadu, vi spånar fortfarande. Har inte ens bokat resan. Men två veckor i december, tänkte resa runt till lite öar, har kikat på några men bestämmer nog oss inte förrän det är bokat. Vad har ni för planer?

Johannaty sa...

Ser härligt ut! :) Ha en fin dag!