24 oktober 2011

Det stora silvret e vårt!!

klad älsklingshest

Fantastiskt (pix nya flitigt-använda favoritord) att vi behöll det stora silvret, hade vi förlorat hade det blivit brons.. Den engelsk-inspirerade söndagsmiddagen hemma hos Danielle var fantastiskt god! Fick även träffa en riktigt nykläckt liten bebis, åh jag dör så söt, sedan fick jag o Malin agera nannys, haha..

Det var jobb idag och fick även jobb imorn (jippie!).. Köpte med mig en kofta som jag varit sugen på länge, men den tog slut.. Sen lämnade en kund en retur på just den idag, så då var jag snabb ;) Att den även nu gick in för 199 istf 349 gjorde mig ju hur glad som hellst!!! Ni ska få se den sen, ihop med lite annan shopping som helt enkelt uteblivit här på bloggen, i dont know why!

På torsdag ska jag o pix på spa och massage, ÅH DET SKA BLI SÅ FANTASTISKT!!!
På fredag väntas det middag med laget och med massa andra (?)
På lördag e det silvermiddag med följande fest ;)

Nehe, nu ska jag välja kvällens film och laga lite tacos..


1 kommentar:

Ida sa...

Woho grattis!! Jäklarns ad mycket skoj ni har att se fram emot nurå! Kram