17 oktober 2011

Monday, im in love!

Då var jag hemma efter en jobbdag i byggdammet. Solnabutiken bygger om, i 6 veckor, dammet bara yr! Dom gamla tanterna går runt och åmar sig om "oj oj vad det väsnas här inne, neeej jag måste ut" eller "varför har ni flyttat om här inne, oj oj oojj". S U C K! Haha, tänk då bara på att vara personal där, gamlingar! Man får faktiskt klaga av sig här på bloggen ibland..

Chefen gjorde min dag så hon frågade om jag kunde jobba fre, lör o sön denna vecka med. Så det blir endast ledighet på onsdag denna vecka, ingen e gladare än jag!! Fick nyss lönespecen för september månad, hrm, haha, jag gjorde inte direkt ngt glädjeskutt!


Nu ska jag o pixen laga maaat, magen skriker!
xoxo

1 kommentar:

Ida sa...

Samma sak här i Gävle! Kaos! Jag har dock gjort mina bästa fynd i byggdammet!