14 november 2011

Jackor..

När man absolut inte behöver en jacka, då kärar man ner sig i en.. Men när man behöve rne jacka, då har man väldigt svårt att falla för någon.. Varför ska det vara så svårt?

Jag har två vår/höst jackor som jag använder flitigt, nu med pälsvästen över för hur kallt har det inte blivit på en vecka typ? Men det börjar bli för kallt det det med. Vill inte börja använda vinterjackan än, vad ska man då värma sig med när det e -10 grader?? Jag måste investera i en "mellan-jacka". Varmare än mina tunna och lite tunnare än min dunjacka.. Nu har jag spanat in två finingar, som e billigare än de jag föll för förut, som kostade typ 7-25000 haha, skämt fan!!

Hur fin var inte den här?? Wooo!

Gillar de röda detaljerna skarpt!!

Vanlig, men fin!
Känns lite onödigt att köpa en jacka nu, två veckor innan vi åker till varmare breddgrader. Jag vet inte, suck, köpa eller inte köpa..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina, var har du hittat dom???
/Jenny.

Ida sa...

Hihi.. vi flyger 27de! Till BK och sedan vidare till Koh Samui, målet är koh tao med omnejd. Ska bli så otroligt skönt!