11 november 2011

top secret!

Mina inlägg har uteblivit på sistone känner jag (och ser). Jobbet tar upp stor del av min tid, men även ett top-secret-uppdrag! Kan inte säga mer än så, men snart så är dagen här och då kan jag pusta ut, det här var svårare än jag trott! Även företaget tar tid, snart e nog julhandeln igång på riktigt, ruuleri! Känner inte mig så motiverad till att blogga, vet inte varför. I perioder e det superkul (de perioderna då ni kommenterar lite) och ibland (som nu) e det faktiskt rätt trist...

Jag hinner knappt längta till Thai men snart e vi där, fantastiskt!

Snart ska jag o Mallanbrallan åka o fixa inför det där top-secret, på återseende...

Åh, it´s Friday! Idolmys, håller tummarna att Amanda F och Robin levererar som vanligt!

xoxo


1 kommentar:

Karin sa...

Åh du måste berätta snart vad det är för nåt! Jag tog din idé med dagens tre små... tyckte att det var så fint!
Ska försöka visa lite bilder från skolan och Örebro, men lägenheten får nog vänta tills jag har målat om :)