28 december 2011

Blabla...

Stan igår och stan idag, väldans vad Västerås har att erbjuda ;) nedå jag kan redan sortimentet i alla butiker i city nu känns det som, tacka vetja Sthlm! Idag agerade jag shoppingcoach åt systeri min, vi lyckades rätt bra till slut! Och mori stod mest utanför med Meja! Den söta skrutten, nu går hon för fulla muggar och joddlar på sitt egna lilla språk!

Snart e det nyår, what to do? Vi har lite olika förslag och att bestämma sig e inte våran starka sida, haha. Men vi blir iaf kvar i vässan, det vet vi! Jag vill hem nu, hem till vårat! Eller okej inte nu men snart.. Fixa med alla fina julklappar och handla hem till köket och städa. Jag saknar det nu när vi inte varit hemma på över 1 månad!

Vi blir hemma med varandra ca 1 vecka, sen åker min bästa pix iväg på januariturnen med landslaget, till Qatar! Sen direkt efter det är det läger i Turkiet med AIK. Sen i slutet av februari åker dom till USA med AIK på ett till läger, ja jag säger då det! Men det blir så här, fotbollsänkor emellan vet vad det handlar om, och tänk så varm i kroppen man blir sen när han kommer hem igen!

Förra året när han var iväg på januariturnen kom mori över och hjälpte mig att göra våran walk in closet, undra vad för projekt jag ska hitta på denna gång ;) hihi

1 kommentar:

Anonym sa...

vart kommer din klänning ifrån?