11 december 2011

Koh Kood!

Nu sitter vi och avnjuter en lunch vid vårat hotell medan solen skiner med sina starkaste strålar! Båtresan hit var i en klass för sig, jag satt och bad till Gud, det var storm!! Mamma, du hade vägrat stiga ombord ;)

Koh kood e underbart, hur fint som hellst! Vi bor i en deluxebungalow på natural beach resort (tror jag det heter).. Imorgon blir det nog att hyra moppe och ta oss till "östra Thailands finaste strand" vi får se om vi håller med!

Nyss freestylade jag till med en nudel-maträtt och precis när tjejen kom ut med den så såg jag att det blivit helt fel!!! 4cm breda slemmiga nudlar med några kycklingbitar som smakade mint...(se bild) Då kom jag på varför jag alltid beställer in chicken cashew!!

Bästa chicken cashew, ever, åt jag igår på koh maak, Gudars så god den var! Nu ska vi ut från skuggan! Xoxo


Inga kommentarer: