12 januari 2012

Beställningen e nu klar och jag sitter och fryser här hemma. Hur fan kan det vara 17 grader inomhus? Klickade runt lite till mitt kommande projekt, jag hittade en grym sida med prints och illustrationer precis i malin-stil. Fantastiskt! Nu ska skivaren få jobba!!

Min bästa mori följer med mig tillbaka till Solna på måndag. Åker till Vässan imorn för på söndag vankas det ett-års-kalas för mosters lilla skrutt! Plus att den stora delen i projektet ska med hem hit också, spännande!!

1 kommentar:

Hanna sa...

Måste bara säga TACK så mycket för det fina halsbandet du gjort som kompensation för Hannahs bloggdesign. Det är SÅ fint och kommer bli en perfekt present till min mamma på hennes födelsedag. Jag är jätteglad och tacksam!

Jag ska lägga upp bild och reklam till er så fort hennes födelsedag har ägt rum. :)

Hoppas att du har en fin dag!