04 januari 2012

Good morning sunshines

Herregud vad stormen Emil har väsnats inatt! Jag har sovit så dåligt inatt, gör det alltid om pix inte ligger bredvid och till råga på det så e det fel feng shui i mitt gästrum.. Men det w väl ännu ett bra exempel på alla dessa i-landsproblem!

Idag ska jag ut på sked-jakt till nya halsband, sen vill jag köpa massa nya fina blommor hem till lägenheten. Ut med det gamla, in med det nya, det e väl så man säger? Ikväll åker vi ut till Fiholm för middag och mys hos syster, Lutchis och Mejsan. Så det e lite busy woman idag, gillar't! Imorgon ska vi packa ihop oss, bilen kommer vara maxad på fredag när vi styr hemåt igen!! Men imorgon kväll ska vi hinna med brorsans spelning, tyvärr så har jag glömt vart det e ngnstans men det ska bli kuul!!

Ne nu e det frukosttajm!!
Later alligator!

Inga kommentarer: