26 februari 2012

Att fynda i Vickis garderob!

Igår hade jag och min fina vän Vicki hängpung hemma hos henne.. Hon fick en hel Ikea-kasse med kläder av mig och jag fick en bra stor hög av henne med, hur perfekt? Så idag inviger jag ett svart rosemunde linne som jag fick av henne! Gud vad skönt det e!! Och vääldigt tajt, så idag vågar jag mig på det här med nytänkandet igen.. Men för att inte känna mig allt för "utblottad" så tar jag min favvo oversize kofta över, då kan jag känna mig någorlunda bekväm!

Snart plockar svärföräldrarna upp mig för en runda till Erikslund. Sen väntar ett besök i stan med brorsi och tillsist e det kalas för min svåger Lutchis som fyller 30 år!


Nu kan jag äntligen slappna av ordentligt! Min fina pix och RÅP e nu framme i Portland, efter 30h resande, urs vad jag har tyckt synd om dom!!

Xoxo

Inga kommentarer: