12 februari 2012

Jobbelijobb

Dagen har bestått av tre olika "jobb", därav den dåliga uppdateringen och dålig inspo. Det var ju som jag nämnde tidigare jobb på Lindex först, sen direkt hem för att beta av lite smyckesbeställningar. När det väl var gjort var det dags för arbetet i hemmet. Jag har sprungit runt som en duracellkanin, skura, damma, torka, dammsuga, putsa osv..

Nu tar jag det lite lugnt i soffan med wallander på tvn. Ljusen e tända och en kopp med te e upphällt. Nu kör jag stenhårt på mitt första clipper te, (grönt ekologiskt) med smak av jordgubbe! Snart kommer förhoppningsvis min andra hälft hem, jag har inte sett skymten av han på hela dagen!

Vet ngn vad felet e om det står: Publishing error, The operation couldn´t be completed (insufficent storage quota) när man försöker blogga från mobilen med blogger appen? Jag e som ett stort frågetecken!! Fungerar inte bloggerappen kommer många uppdateringar inte ske, den e så skön!!


UPDATE: Ahaaa, efter lite googlande fick jag reda på att jag helt enkelt har maxat mitt album med foton i picasa, det som hänger ihop med blogger. SÅ nu e det bara att rensa då, suck!


Inga kommentarer: