18 februari 2012

Morning glory!

Om någon timme kommer mina päron och mina svärisar! Det e alltså match idag igen, jippie! Skytteholm gästas av Kalmar och det e plusgrader ute, skönt!!

Igår lyxade vi till middagen med oxfilé och hemgjort vitlökssmör, så jäkla gott var det! 
Idag skulle jag ha inlett 2 veckors ledighet från jobbet (ofrivillig, då det inte finns nå tider). Men jag fick extrajobb imorgon och på tisdag, sen e det lite ledigt som väntar! Nu e det bara en vecka till jag blir fotbollsänka igen, suck! Portland, USA e deras destination denna gång! Men eftersom jag e ledig från jobbet just de två veckorna han e borta ska jag passa på att vara "hemma" i Västerås lite.. Och i Västerås ska jag passa på (om jag får tid) att nyttja min bästa julklapp jag fick av min fina älsk, spännande!!

Ha en fin lördag!!

Inga kommentarer: