02 mars 2012

Good morning friday!

Idag har jag lite fix på min to-do-list.. Först en skön PW och lunch på kajens med Vicki. Sedan ska jag och mori åka och handtvätta våran bil, inte sååå praktiskt att ha en vit bil, men snyggt ;) sen ska jag fixa picknick till våran roadtrip som startar inatt. När kvällen kommer åker jag över till Malin och Joanna i Köping! Jag har inte varit i Köping på hundra år typ, senast var när jag cyklade, då blev det ett par cykelträningar genom den lilla byn :)

Vi e så taggade nu och allt e planerat in i minsta detalj! Wihooo..

ps. Jag e SÅ trött på att endast käka vit mat (pga tandblekningen), man blir ju förbaskat begränsad! Och till råga på allt har jag sadlat om vad gäller kosten. Lchf i all ära, men jag e lite feg, jag tror på dom som säger att man dör i förtid och det e inget jag vill göra! Lchq känns mer rätt, det känns mer jag! Så nu kör vi! Och fingers crossed på att magen inte börjar smärta nu när jag slutar med lchf!

Inga kommentarer: