10 mars 2012

Pink or white?

Update: nu ligger de vita undanlagda i mitt namn i Kista, så nu gäller det att ta ett beslut bara. Det e inte riiiktigt min starkaste sida, puh! MEN det lutar mot de vita..

Tack alla mina fina för en toppenbra födelsedag! Jag blev bortskämd ännu en gång av min fina kille när vi gick i Bromma blocks.. Jag kunde inte släppa dom, de nyinkomna Dr Martens. Men jag e i valet och kvalet alltså! Jag köpte de rosa då det var mellan vita och rosa jag valde (ville inte bli utan helt). De vita fanns inte i min storlek.. Nu har jag provat med lite kläder och jag kan inte välja vilken färg!! Vita eller rosa? De vita blir kanske lite dassiga efter ett tag, men de e passar till mer. De rosa e ju alldeles råcoola, men e det för spexigt, det e kanske inte jag?




Inga kommentarer: