08 mars 2012

Torsdag

Nu så e jag tillbaka här! Det var så mkt vi ville göra och ta igen här hemma så bloggen fick en liten paus! Idag e det torsdag och jag ska strax iväg till jobbet för några timmar där.. Sen i eftermiddag kommer mina föräldrar hit för att fira mig! Jag fyller nämligen år imorgon :) jag e så nyfiken så jag spricker på pix present, han köpte den nämligen i portland.. Jag har tvingat att lovat mig själv att inte gå och leta efter den, haha! Det e så typiskt mig att leta och få reda på vad jag får i förväg! När jag var mindre visste jag om varenda julklapp!

Jag har 8st plagg som hänger i mitt namn på jobbet, jag dog när jag såg alla nyheter vi fått in, farligt farligt!! Och alla nyheter i de andra butikerna, killing me softly!!

Här får ni en dagens Malin! En urgammal topp som jag tycker e väldigt festlig!

1 kommentar:

malin sa...

fina fina du !