08 april 2012

Finally!

Då e jag tillbaka på hemmaplan igen, de få dagar vi hade "hemma" i Västerås var mysiga! När vi kom hit i förmiddags åkte karln min iväg direkt till träning, sen flyger de direkt till Kalmar sen efteråt. Match väntar imorgon och vi håller alla tummar och tår för säsongens första vinst! Men han kommer inte hem förens på tisdag då det inte går något flyg hem imorgon kväll, buhuuu!

Så, när jag blev lämnad här hemma helt själv och solen sken utanför bestämde jag mig för att hitta på ngt. Och det blev en mysig cykeltur in till stan med min fina Julia. Jag skulle lämna tillbaka två tröjor jag köpte på zara tidigare i veckan, det va ju ingen passform på dom, att jag aldrig lär mig "nytänkandet"... Hittade även en goding som jag letat så länge efter, en grön jacka med läderärmar.. Zara har ju haft många modeller som kommit och gått, men ingen har känts rätt.. Har även spanat på den inne hos chicky, men jag gillar inte att köpa ngt innan jag provat.. Men inne på Zara idag så fann jag den, hur mjuka läderärmar som hellst och den e i lite "bomber-jacke-stuk". Alla de andra de haft inne har känts lite för dressade, för strikta helt enkelt, men denna var verkligen perfekt! Som Julia sa; en riiiktig Malin-jacka!

MEN den jag provade hade ett klippt jack i sig, vem fan klipper sönder en jacka i butik? Så den fick dom inte sälja till mig (Zara har konstiga regler). Vi knallade glatt vidare till de två andra butikerna, men ingen av dom hade den, puuuuuh. Så vi cyklade hemåt och nyss klickade jag hem den på nätet, så jag inte går miste om den godingen, klad tjej!!



Inga kommentarer: