01 april 2012

Gameday!!

Lallar runt här hemma med musiken på max. Det e premiär idag och jag e så taggad! Pix åkte iväg för en timme sen, för han och laget väntar först den traditionella bussmottagningen (vet nu inte hur det ska gå till då dom bygger om runt hela Råsunda typ).. Bil-lasset från Västerås kommer nog snart och jag ska väl lalla vidare här hemma..

Det ska bli så kul att träffa alla igen, det e det här man saknar under vintern!! Vi har blivit ett riktigt bra gäng fruar nu och jag stormtrivs! Synd bara att jag förmodligen inte kan äta något av maten vi serveras efter matchen, dom lär ju inte ha hakat på lchf-trenden, but you never know ;)


Här bjuder jag på en dagens bestående av: burgundy-brallor från GT, vit transparent skjorta från GT, grå oversizetröja från H&M Trend (jag vet, noll passform på överkroppen, sorry)





1 kommentar:

Sara sa...

Så himla tjusig!