15 april 2012

Kvällsmys..

Vilken härlig dag det har varit idag! Började i förmiddags med en shoppingtripp till Stinsen med mina fina tjejer Joanna och Malin. Besöket gav resultat, en kaffeburk och en så sjukt snygg tröja till Pix rikare! Burken tänkte jag förvara lite kaffekapslar i och tröjan till Pix kunde jag bara inte släppa..

Väl hemma ställde jag mig och provbakade ett nytt lchf-muffins-recept och hallelujah vad goda de blev!! Receptet kommer upp i veckan så stay tuned! Väl när muffinsarna var klara började matchen, Syrianska-AIK och vi vann matchen med 0-1, hurreeeey!!

Nu ikv kom Anna och Martin över på en spontanare, jag älskar spontanbesök!! Men Pix gjorde oss inte sällsis så lång tid då han stack iväg med några på lite galej..

Nu hänger jag ensam här hemma framför BB-live. Imorgon väntar ett stängningspass så jag ska njuta av att bara slappa nu! Xoxo

Inga kommentarer: