21 maj 2012

Monday morning..

Vilket väder Stockholm har bjudit på de senaste dagarna. Men tråkigt nog har jag stått inne på jobbet sen i fredags! Men snart e det semesteeeeeeer (på lördag åker viii)!! Jobbar ett ynka 4h-pass idag, kan inte minnas senast jag gjorde det, så skön......t! Senare ikv åker vi iväg och kollar på fotboll, Assyriska-Degerfors, rätt kul att kolla för det e väldigt många vi känner i båda lagen, tummarna upp!

Imorgon e vi lediga tillsammans, då blir det en vända till stan med ett par polare till pix. Då ska jag äntligen ta ett beslut om dom där solbrillorna jag kärat ner mig i, iiih!

Nej, frukost väntar nu sen jobbelijobb!
Höres!



Inviger mina "nya" shorts från Nelly. De har legat i garderoben i flera månader men idag känner jag att, nu kör vi! I LOVE LEOPRINT!!

Inga kommentarer: