01 juli 2012

Badrums makeover..

Åh det e så typiskt mig att glömma bort "före-fotona" men jag har ett att bjuda på och det e efter att jag skruvat ner det gamla puttiga badrumsskåpet.

Det här började som ett litet projekt då jag, efter en sväng till Ikea, råkade komma hem med ett nytt badrumsskåp. Det e väl en piece of cake tänkte jag och började skruva (detta var ca en månad sen). Men det ena problemet kom följt av det andra.. Men nu sitter det där och jag grejade allt själv, you can call me handy(wo)man! När jag ändå var igång blev det en rejäl storskurning i badrummet så nu e allt tipp topp.

Det nya bredvid det gamla
FÖRE och här började strulet!
Jag fick bända loss den högra träbiten för att sedan borra fast den en bit längre bort på väggen för att kunna fästa skåpet, PROJEKT AB
EFTER
--


Inga kommentarer: