09 juli 2012

New in

Jag sitter hemma i en ensam lägenhet och gör lite nya tavlor till shopen. Dagen har bestått av citymys med Anna och Vicki. Dom kom över hit igår kväll efter matchen (AIK vann, yey). Jag har haft två hur mysiga dagar som helst med mina fina flickor! I mina shoppingpåsar hem låg en spexig collagetröja, en karaff, stämpeldynor och massa duschgrejer från vårat nya favvomärke. Ett inlägg om det kommer! Jag tänkte att mkt mer skulle följa med hem men jag var inte riktigt på shoppinghumör, konstigt nog!
Vi åt en mysig lunch uppe på Kulturhuset, det kan jag verkligen tipsa om, som en grönskande oas mitt i stan!

Tack mina fina för den här gången, ni e bäst! Nu ska jag fortsätta med mina tavlor och det kanske åker på en podcast, dagen till ära! Min man e saknad, jag e inte hel när du inte e här med mig! Men som tur e kommer han hem imorgonkväll, lucky me!

Inga kommentarer: