26 juli 2012

New in!

Dagarna rullar på i jämn takt. Pix e på Island och spelar fotboll. Jag jobbar mest känns det som! Idag efter jobbet mötte jag upp söta Lovisa på Kungsholmen för att få mina fina shoppingsaker levererade! Hon har varit så snäll och agerat personal shopper när hon var i USA. Jag skrev en lång lista som hon sprang runt och bockade av, sötan..

Här får ni se ett litet axplock! Köpte även en stor mängd trosor från VS, bästa ju!
Ni som följer mig på instagram har redan fått se allt, om du inte följer mig ännu, heter jag: sthlmcalling

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka toppen fina grejer!
Älskar MBMJ, tröjorna har jag dock inte sett någonstans...
Va kostar den lilla väskan?
Lovely grejer! =)
/Anna

Malin sa...

Anna: ja jag e så nöjd med allt! Tröjorna har jag sett i butiken vid biblioteksgatan, men det var ett tag sen dock. Väskan kostade typ 1800kr, tror jag..