12 juli 2012

Sommar-radio

Jag tassar omkring här hemma och fixar med lite grejor. Ska snart fixa iordning mig för ett eftermiddags/kvällspass på jobbet. Sen imorgon väntar ett 8-14 pass sen e jag leeeedig hela helgen, fantastiskt skönt!! Det ryktas om att svärisarna ska komma till oss imorgon också för ett besök, sånt gillas!

Igår fick vi besök av Anna och Martin för middag och spel. Det här har blivit till en efterlängtad rutin för oss, settlers is the shit faktiskt, haha! Ne om jag ska tassa vidare då! Jo förresten, när Anna och Vicki var här i måndags kom vi in på att prata om sommarpratare och podcasts osv på SR och de blev helt chockade när jag sa att jag aldrig lyssnat på ngt. Men nu ni, imorse avverkade jag Anja Pärssons sommarprat när jag satt med lite smyckesbeställningar och jag blev väldigt överraskad! Vilken grej, hur härligt som helst att lyssna på. Och jag måste säga förlåt till Anja också, jag har aldrig fattat tycke för henne (jag har stört mig på henne helt utan anledning), du e ju hur härlig som helst!

Inga kommentarer: