29 augusti 2012

Butterfly sensation!

Under mitt frisörbesök pratade jag och Erika om olika volympulver och jag klagade på att jag inte hittat ngt som jag e 100% nöjd med. Då kläcker hon ur dig att dom (familjen Lyko) har skapat sitt egna colympulver som e till försäljning, vilken grej och OM jag e nöjd, jag e helt frälst! När jag använt mig utav andra pulver har håret snabbt blivit "dassigt" och det har blivit som små trassliga partier i håret närmast hårbottnen, det e lite svårt att förklara. Nöjd har jag då inte blivit iaf!

Iaf, Lykos Butterfly sensation extreme volym dust e helt underbar! Den ger håret volym samtidigt som den ger håret lite "matt-het". Perfekt för mig som verkligen avskyr nytvättat hår.

Produktens beskrivning lyder: Butterfly Sensation är nyckeln till volym, textur och matt yta. Med inspiration från fjärilarnas ultralätta vingar har vi tagit fram ett pulver som verkligen lyfter håret ända från roten. Bort med den flottiga känslan! Det här pulvret ger dig en matt yta och skapar en fräsch textur i hela håret. Den inbyggda stadgan håller frisyren på plats hela dagen.

Användning: Strö ut lite pulver i torrt hår nära hårbotten. Massera in med händerna och forma till önskad volym och frisyr.

Ni hittar det på lyko.se eller i salongen på Grevgatan 36 i Sthlm.


Update: Såg nu också att de fått in det bästa torrshampot också. Det här e det jag använder och jag e så jäkla nöjd! Det e nog flera som gillar det här då det alltid e slut när jag ska köpa det. Så jag har köpt upp ett helt lager så jag har i beredskap! 

Produktens beskrivning lyder: Batiste Dry Shampoo Medium Brown, är det perfekta sättet 

för att omedelbart rengöra och fräscha upp håret mellan tvättar. De är lätta att applicera och ger håret ett "nytvättat" utseende.

Inga kommentarer: