18 augusti 2012

Hej lördag!

Ledig helg, skön......t!
Hittills har jag tagit en långfrukost, fixat lite i hemmet och varit på en shoppingrunda med min fina Malin. Jag letar fibrilt efter turkosa saker, men ack så dåligt det går. Örngotten jag visade er i ett tidigare inlägg har blivit mina, även den fina silverburken i samma inlägg. En turkos trasmatta ligger på golvet och en turkos kruka står i fönstret. Det e så långt jag har kommit! Men så fint det blir, precis så som jag önskat. Idag köpte jag lite harmoniska sovrums-blommor också, så nu känns det som jag har kommit en bra bit på väg. Det får ju inte heller bli för mkt i den nya accentfärgen, balansen e viktig!

Ikv kan det nog bli filmmys (snabba cash 1) med Malin och Danne. Vi kör uppladdning med den ikv för att imorgon kika 2an på bio, myseri!


Inga kommentarer: