21 januari 2013

Fotbollsänka!

Ja det händer inte så super mkt här nu, därav lite dålig uppdatering. I fredags skjutsade jag Pix, Lorentz och Milosovic till Arlanda, 10 dagar med landslaget i Thailand stod på deras schema. Men hör och häpna, dagarna går faktiskt rätt fort nu, jag varvar jobb med lite löpning och häng med kompisar. Det e lika bra att hålla sig sysselsatt! Jag har sån tur att både Mallan och Julia bor med sina karlar i samma hus, det e guldvärt! Och att jag blir hembjuden till Sara och Micke för mat och sovplats! Idag kommer Lovisa hit, vars pojkvän har spelat ihop med Pix, middag och pjamasparty står på kvällens to do!

Imorgon kommer två riktiga godingar hit, två av mina närmaste cykelkompisar. Sjukt längesen vi sågs!! Det var många år sedan vi tampades om topplaceringarna på racercyklarna. Sen på onsdag eller torsdag ska jag med en fin kollega till hennes stall och häst, ÅÅHHHH mys!! Sen på fredag åker jag till Anna och Martin i Uppsala och hälsar på till på söndag morgon, då jag plockar upp Pix och Co på Arlanda igen, wiiiii!! För att sedan, 2 feb bli fotbollsänka i 3 veckor, 3 VECKOR! Men en sak i taget nu!

Nej, nu ska en räk och krabb-paj tillagas!

I have decided to be happy, because it is good for my health

2 kommentarer:

Anonym sa...

har viktor lundberg flickvän? har du hennes bloggadress?

Malin sa...

Anonym: Ja han har flickvän men hon har ingen blogg!