18 februari 2013

Monday!

Då e det måndag igen och jobbhelgen har lunkat på i ett bra tempo!

Måndag, det betyder att det e dags att börja den efterlängtade nedräkningen, till mannen i huset kommer hem igen. Here we go, 7 days left! Det känns verkligen att han varit borta mycket nu i början av året. Först iväg med landslaget i 10 dagar till Thailand, för att sedan vara hemma i 4 dagar, för att sedan lämna igen för 3 veckor med AIK i USA. I Thailand var det relativt lätt att hålla kontakten i och med tidsskillnaden, men nu e det hela 9h skillnad, så det e bara att ta vara på det lilla!

Imorse var jag och fick mina naglar fixade hos söta Lisa. Det blev mörk-burgundy färg i shellack och jag e så nöjd! Detta har jag inte gjort för sista gången. Sedan fick jag finbesök av Sofie Lorentz och lilla Leo, vi åt min smaskiga kräftstjärtsoppa för att sedan avsluta med den godaste semlan ever. Mer sådana här besök välkomnas, tjejsnack när det e som bäst, hoppas inte lilla Leo skvallrar ;)


Älskling, i miss u!

Inga kommentarer: