24 mars 2013

En söndag precis i min smak!

Då var helgen snart slut, allt går så fort, jag hinner inte med! Igår jobbade jag extra och idag har det varit träningsmatch mot Helsingfors på Friends. Jag börjar känna mig som hemma i den nya arenan. Idag kände jag mig väldigt hemma då min fina kille satt breve mig på läktaren. Han e fortf knäskadad tyvärr, stackaren! Snart e det igång, allsvenskan, så himla kul! Det känns så tomt när det inte e några roliga matcher att gå på i veckorna! Men som sagt, nu drar allvaret igång igen.

På vägen hem från arenan bestämde vi oss för att komma på tre kycklingrätter var. För att sedan rösta om vilken av de sex rätterna vi ska laga till kvällsmat (den här "leken" har blivit en tradition för oss).
Det blev iaf kycklinggryta (pix rätt) och vilken kycklinggryta det blev, MUMS! Till grytan stekte jag chapati-bröd. Jag kastades tillbaka till matbordet i Tanzania, åh vad Boras chapati var gooooda!!

Ikv väntas Falk-film-kväll i goda vänners lag här i huset! En söndagskväll helt i min smak!




1 kommentar:

lovisa sa...

ser sjukt gott ut!!