15 april 2013

Sänggavel beslut

Vissa saker kan jag inte få nog av, jag vill bara ha mer och mer, byta ut hit och dit. Några av dessa saker e; fina burkar, ljusstakar, kuddar och sänggavlar. Det sistnämnda blir ju rätt stora projekt tyvärr, men nu tror jag tiden e kommen igen. Jag vill ha en ny sänggavel. Pix bara suckar och vrider på sig, men du gjorde ju nyss den vi har nu!? Killar förstår sig inte på sånt här ;)

Jag älskar våran gavel vi har nu, men jag känner att vi behöver en paus ifrån varandra. Jag e absolut inte redo att göra mig av med den, nej nej!

Nu till den "nya", jag vill ha den stoppad, som den vi hade innan den vi har nu. Men den gamla e bortskänkt och den hade dessutom fel mått nu när vi har en 180cm säng. Så på´t igen ba! Först var jag så sugen på en riktig "hotell-gavel" en sån mysig väldigt stoppad en med knappar. Men efter att ha kikat runt lite kanske jag e lite sugen på en med lite nitar på. Det gav en väldigt fin effekt tycker jag..

Ja, och att ta ett beslut e ju inte direkt min starka sida...





Inga kommentarer: