20 november 2011

7 days..

Förlåt att jag tjatar nu, men guud vad jag längtar till nästa måndag när vi sitter i taxin mot arlanda med flygrese-fjärilar i magen. Tittade just på väderprognosen för de ställen vi ska till, 30-35 grader och sol sol SOL! Kollade även in hur det var nere i Phuket, jisses där var det regn o blixt. Vi har alltså valt helt rätt!

Jag har redan planerat första kvällen när vi kommer ner till Koh Chang, då ska vi boka in oss på massage och äta en chicken-cashew på rock sand, sen e jag i himmelen! Älskade semester, endast 7 dagar kvar!!!





snart snart!!!!!!!

3 kommentarer:

Joanna sa...

JAAAAAAA, snart ses vi i Thailandet!! hihi :D //joanna ;)

Ida sa...

Wiiie! Pirrar i magen bara jag läser detta! Snart snart!

Sofie sa...

Vad härligt med semester!!!! tyvärr hinner vi inte med en vintersemester i år!!! :/ Njuuut av solen! :)