20 november 2011

Soon to be!

Nu e det full rulle mina vänner (och mina sneakare)! 
Jag gör smycken så fingrarna svider, svarar på mail så mina ögon tillslut tittar i kors, jag julpyntar lägenheten, jag planerar min packning till THAI, vi skriver listor på saker som måste göras innan vi åker, och jag jobbar heltid, hurray!

Igår hade jag o pix bakisdag deluxe i soffan med filmer, oth avsnitt, hämtmat och sovpauser..
Idag däremot har det varit fart på oss. Kom nyss hem från maxi där vi handlade lite till kvällens julmys. Sara o Micke kommer hit om några timmar för just julmys; vi ska äta mini-julbord och göra egen glögg. Åh min julkänsla bara smyger sig på mer och mer, äääälskar´t!


Nej, nu ska jag koka ägg till våra ägghalvor!
ps1. snart har jag nått mitt mål, ingen e gladare än jag!! ds.
ps2. pga ps1 kanske jag ska lägga ett nytt mål? ds.

Ett fint snöigt hjärtlöv, förra vintern..

Jag var nog väldigt tidig med julpyntet förra året, här ser det ju mer ut som höst än vinter..

Inga kommentarer: