16 december 2011

Häng på terassen

Idag har solen tagit på oss ordentligt. Både jag o pix känner oss ordentligt solsvedda! Och hör och häpna, pix tror att han kan ha bränt sig!(?) han vet ju inte riktigt hur det känns så det w lite svårt att veta! Han e min fina chokladkaka nu, jisses om man hade sånt pigment...

Vi sitter i varsin rotting-fåtölj på hotellets terass nu och njuter av solnedgången.. Jag har även följt en thailändare när han fotar två vänner, OMG!! Har några fina ta-kort-poser på systemkameran nu! Tyvärr går det inte alls att fånga hans inlevelse med äpplet men ni får ändå ett litet exempel!

Gårdagen då, pix valde en god resturang! Men han får minusavdrag pga att jag rätt som det var såg en käke och en liten tunga guppa i en bordsspringa.. Jag tittar mer noggrant och ser då att det e en ödla som är under bordet (alltså precis övanför mina ben!!!!!). Och ödlans käke har han klämt igenom i bordsspringan så han slickar på min pepsi-burk... Ja jag säger då det, vad e oddsen??????

Ikv e det min tur! Jag har valt att vi ska äta på hotellet! Där e det mest ödlefritt tror jag... Hihi

1 kommentar:

Ida sa...

Haha... du och ödlorna alltså! Vad har du gjort dem egentligen? Hoppas ni har det helt underbart! Kul med Januariturnén för mannen, grattis! Här är det torrt på backen och plusgrader. Solen går upp 10 och ner 3-4 timmar senare. Enjoy!