08 januari 2012

Bara för att.....

Jag kommer från: Surahammar, utanför Västerås
Jag är just nu: rastlös!
Hur gammal är du: 23 (24 i mars)

Tycker du om någon just nu: ja många!
Jag samlar på: fina saker
Gröna eller röda äpplen:
 pink lady aäpplen

Gillar du golf: onej
Vilken tid gick du upp idag: halv 10
Har du sovit i din egna säng inatt:
 ja

Har du strumpor på dig nu:
 Ja, raggsocker
Hur svarar du i telefon: Maalin
Är du ensam nu: ja
Vad ska du göra ikväll: vi ska hem till Sara & Micke

Vad ska du göra imorgon: ta en sväng till jobbet och säga att jag e tillbaka!
Var vill du bo när du blir stor: oj vad svårt, nära min familj.
Är det okej att gråta: absolut
När grät du senast: när vi blev bestulna på våra pass i Thailand
Vilken årstid tycker du bäst om: Våren
Laddar du ner musik och film från Internet:
 kanske
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Vilken lycka! Köpa massssa saker kanske
Bär du glasögon eller linser: nope
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
 nej, en mix av allt e alltid bäst!
När går du upp ur sängen på en helgmorgon: när jag känner för det
Har du piercing: ja
Vill du gifta dig:
 ja!
Vill du ha barn: jaSolar du ofta: inte särskillt, inte solarium iaf
Är du bra på att laga mat: Ja jag tycker det iaf

Gillar du att dansa: jodå

Är du flygrädd: inte rädd men det e inget jag föredrar

Hur vig är du: rätt så vig e jag
Vad dricker du helst när du är törstig: ramlösa annanas
Vilken är din favoritglass: saltlakrits i bägare
Tror du på ett liv efter döden: ja på ett eller annat vis
Tycker du om sushi: jag e delad, gillar inte det svarta eller den där gröna geggan
Vad äter du helst när du ser på film:
 mörk choklad

Lever dina föräldrar tillsammans: ja

Är du morgon eller kvällsmänniska: har nog blivit både och, men mest morgon

Vilken ögonfärg har du: brun
Vilken hårfärg har du natuligt:
 brun

Vilka hårfärger har du haft: oj, svart, mörkbrun, guld, mörkrött/mörklila (omg)
Har du någon gång gråtit dej till sömns: yup
Biter du på naglarna:
 nej, men jag skadar mina stackars nagelband

Är du beroende av något: av att jag mår bra
Hur ofta tränar/motionerar du: vardagsmotionen räknas väl?
Senaste låt du hörde: someone like you - adele

Vad gör du på helgerna:
 fixar & donar, jobbar med systeri.se

Brukar du bädda sängen: oftast
Hur många timmar sover du på en natt: minst 8 iaf
Senaste bok: Sthlm rosé (LÄS DEN)
Har du kysst någon under den senaste veckan: ja min fina karl!

Vad var det senaste du sa: Hej då, kör hårt

Önskar du att du bodde någon annanstans:
 ibland

Vem kramade du senast: pix
Saknar du någon nu:
 jag saknar hela goda gänget med fotbollstjejer som har flyttat

Hur många lampor har du i ditt rum: hm vi har ju 6 rum, så det blir en del lampor
Vem ringde dig senast: Julia
Gillar du att slåss:
 neje

Vad är du allergisk mot: all lök, utom vitlök
Var du glad igår: ja
Vad är din favoritfärg: SVART
Sminkar du dig: oftast



1 kommentar:

Hannah sa...

Haha, nej då. Icke sa nicke! Till vår säng! Hihi.. Det går nog bra ska du se =) Har du börjat med ditt projekt än? =) Puss