11 januari 2012

Down town..

Idag har jag o pix varit inne i stan! Karln min fyndade två fina vinterskor och jag kom hem med två fina ljus jag spanat på från h&m home. Inne på feet first såg jag en ny modell av fina palladium! Höga och i läder, gillar't. Doftade även ut en favorit av make up stores doftljus som jag tänkte e en superbra present att önska mig när jag fyller år, Hannah, sugen? ;)

Till kvällsis lagade vi masaman curry, en favorit för pix i thai. Vi köpte med oss några förpackningar masaman curry paste hem från flygplatsen e bkk och det smakade nästan som på resturangerna!

Imorgon e sista dagen med pix innan han åker iväg med landslaget, puh! Han blir borta i 20 dagar eftersom han sen åker direkt vidare till AIKlägret i Turkiet!





UPDATE: Här ser ni våra nya vita djupa swedish grace tallrikar. Vi fick 12st i julklapp, bästa! Och ni ser även våra nya skedar (köpte en hel ny bestick-serie i thailand). Även den lilla turkosa skålen e ny, den e redan min favvos!

Inga kommentarer: