07 januari 2012

Tröttis

Nu e jag bra sliten alltså! Vårat städande började inte ens innan jag började tokröja i alla lådor och garderober. Nu e det släng/skänk i 1/4 av den stora hallen! Hur kan man ha så mkt skit hemma? Eller e det jag som sparar allt? Men nu fanns det inga gränser, hur skönt som hellst! Då e bara frågan om jag ska skänka till välgörenhet, låta nära och kära ta det dom vill ha, eller ha bloppis.. Men jag tror det lutar åt alternativ 2, så nu måste ni snart komma och hälsa på ;) det e ju först till kvarn!

Imorgon drar träningen igång för pix igen och jag hoppas att jag snart också e tillbaka på banan, med lite jobb!

Imorgon blir det till att skura här hemma. Sen hoppas jag att jag hinner med att göra lite nya tusselskedssmycken till hemsidan..

Godnattis på er!

Inga kommentarer: