12 maj 2012

Lunchtime!

Sitter och avnjuter en lätt lunch på jobbet, det e rätt lugnt i våran galleria idag, folk vågar sig inte ut i rusket.. Jag inviger mina nya converse idag, jag var helt inställd på att jag skulle köpa ett par fräscha vita, då mina e katastrof nu. Men väl inne i skobutiken tyckte både jag och pix att jag skulle ha svarta, och så blev det! Investerade även i ett par grymma sulor som bygger på den annars så usla, platta converse-sulan, tummen upp!

Nu ska jag traska upp och prova lite kläder jag hängt undan här :)

Ps. Ser ni mandeln där nere som ser ut som en smiley? Den blev jag glad av! Hihi

2 kommentarer:

Elma sa...

Seriöst så funderar jag på att skriva ut en bild på dig och ta med den till frisören när jag ska dit nästa veckan.

Så snyggt så jag nästan dör.

Kram

Sandra sa...

Haha vilken söt, Jag blev typ lycklig av den där mandeln!