14 maj 2012

Natti natti

Nu e det sängdags för en trött jobbelijobbare! Direkt efter vi stängt butiken skyndade jag hem för att se andra halvlek av Elfsborg-AIK, tyvärr så fick vi våran första förlust.. Men det e bara att komma igen! Jag har haft en super kväll med Malin och Joanna, jag e så bortskämd med fina tjejor runt omkring mig.. Malin gav mig en omgång med dundermassage på min stackars sargade högersida, Joanna bidrog med ngt slags linement och nu bränner det satan kan jag säga, se bildbeviset ;)

Nepp, sovtajm nu, imorgon bitti ska jag till läkaren igen för lite provsvar sen väntar ännnnnu en stängning, suck!

Xoxo

2 kommentarer:

Mikaela sa...

Men det var så lite så :) hoppas det går bra om du bestämmer dig för att beställa i alla fall! Va roligt, ja jag har också blivit en Solna bo från en tid tillbaka :) jag tror t.o.m att jag såg dig igår om du jobbar på lindex i centrum? (tro inte jag är någon läskig stalker nu!! haha) Ja, hur går det med lfhq, är det stor skillnad? :)

Anonym sa...

- Jag vill titta ryggen. Säger min son på 3 år och menar den här bilden på din rygg :), haha tyckte det var kul så jag var tvungen att berätta det för dig. Har varit inne på din blogg nu ung. 4 ggr den senaste halvtimmen eller nåt :).
Tack för en kul blogg.
Ha d bra,
Jenny.