10 oktober 2012

Hej ni!

Då var det färdigjobbat för min del, för den här veckan! Jag hoppade in extra idag för jag kände att huuur länge som helst kan jag inte vara ledig! Pix har ledigt torsdageftermiddag-måndageftermiddag = LYX! Först var tanken att vi skulle åka till London på en weekend, men vi bestämde oss för att skippa det och köra all in på våran december-semester ist :)

Så imorgon åker vi till Uppsala till fina Anna och Martin. Det finns en risk att det blir mkt spelande, haha Settlersnördar som vi e! Sen kan det bli en liten roadtrip också, om jag får bestämma! Resten av ledigheten ska vi spendera i Västerås, så skönt att komma iväg lite.

Nu ska jag jobba lite för systeri, sen får vi se vad dagen har att erbjuda! Vi ska nog boka december-semestern ikväll, vi har haft en tendens att skjuta fram det men nu har vi hittat THE hotell så nu e det bara att köra! Som jag längtar, kärlek, sol, bad och grym shopping!



Fina Västerås, fotona e tagna hemma hos mamma och pappa!

Inga kommentarer: