07 oktober 2012

Sunny sunday!

Idag skiner solen som aldrig förr, perfekt dag för match på Rådunda. Idag gästas vi av Gefle och jag håller såklart tummarna för vinst! Det har varit full fart på mig denna vecka. I fredags efter jobbet brummade jag hem till Västerås för att möta upp syster min. Vi stod och visade upp oss (företaget) på Ladies night minglet på Möller Bil! Det var lika trevligt som förra året och många köpglada tjejer! Jag hade bjudit med Anna och Vicki dit med så vi gick på showen tillsammans. Och vilken show!! Så mkt bättre än förra året, Magnus Uggla ägde scenen! Tack mina fina tjejer för den kvällen!

Igår kom jag tillbaka hit till Solna, efter att ha hunnit med att busat lite med mosters gullunge och skypat lite med mamma och pappa som befinner sig i Kina! Gårdagen bestod först av tårtkalas hemma hos Julia och Viktor, huur trevligt som helst! Fick prata lite gammalt gott dalmål med Julias familj också, hihi. Sen hoppade vi på cyklarna som tog oss till Sara och Micke, där mysmiddag väntade. Och vi avslutade kvällen där med att spela bezzervizzer, rolig frågesport!!

Så, nu e det dags att fixa sig lite inför matchen! Heja AIK!!!

Och förresten, våran nya säng kom i fredags, fy satan vad den e skön! Numera tillbringar vi all ledig tid i sängen ;) haha! Nej skämt och sido, men att vi inte tänkt på att byta upp oss på säng för läääängesen! Vilken grej!

Här kommer lite från de gångna dagarna, från instagram..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du för fin vinterjacka? Varifrån?

Malin sa...

Anonym: Min jacka e från Replay! Men den e tyvärr från förra året..