09 november 2012

God morgon!

Vilken vinst killarna fixade igår, 1-0 mot PSV i Europaleague! Fantastiskt!! Nu har boysen en välförtjänt ledig helg. En annan krigare (läs mig) inleder idag en tung jobbhelg. Denna helg blir nog extra tung då jag igår vaknade med världens huvudvärk och förkylning. Please kill me! Men det känns ändå okej att dras med sjukdom nu så e det gjort innan allt roligt, som semester, att välkomna mosters gullis nr 2 och allt julfirande..

Nu väntar frukost framför Nyhetsmorgon och lite virkning på det.

4 kommentarer:

Sara sa...

Superfina tavlor! Vart hittade du den svarta jag älskar dig postern? skrivit ut från nätet?

Malin sa...

Sara: fotot har länge legat i min sovrums-inspo-mapp så det e inte mitt sovrum tyvärr! La upp den med tanke på min förkylning=fuck-tavlan ;)

Sandra sa...

Först avslutet mot Malmö och sen det här! Helt fantastiskt! Och vilken dragning av bangura!! Synd att din man inte hann upp hela vägen där, klockrent av honom att spela på den bollen och gå själv hela vägen!

Joannniii sa...

åh så bra att du är tillbaka Malin!!Har saknat att följa med vad som händer på nyboda nuförtiden ;) Hoppas allt är bara bra med dig och niklas! :) Många kramar!!