10 november 2012

Kill me...

Ja, den här jobbhelgen blev ju lyckad, not! Gårdagens pass flöt på relativt bra, det gick att härda ut. Inatt kom nästa smäll, illamående. Nåja tänkte jag och lyckades vakna och somna om ett par ggr. Men sen, när jag skulle klä på mig imorse, så fort ngt smet åt runt magen/revbenen fick jag tokspringa och krama toaletten. This sucks!!! Allt e lugnt om jag e tyst, men så fort jag börjar prata måste jag springa och hulka, what the fuck? Det tog emot att ringa jobbet imorse och sjuka mig, det e inte riktigt min grej. Men det var vad sjukvårdsupplysningen rekommenderade, det e som det e.

Sorry för ett väldigt negativt inlägg men det e synd om mig nu.. Poor!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Usch!! Du får sätta dig och virka en massor och bara ha det mysigt hemma istället för att jobba! Jag har också lärt mig (äntligen!). Men du, hur många luftmaskor börjar du med? Och när du toppar, kör du två fasta maskor i en då? Och när du dalar hur många hoppar du över?.. Har lite svårt att bedöma där.. Gjorde en tidigare men då blev det så skarpa linjer, alltså väldigt mycket zic zag, och jag vill ha mer vågigt som du har gjort.. hihi Ha det fint och krya på dig!!

S sa...

Usch vad jobbigt! Hoppas det blir bättre snart.