28 januari 2013

Måndag!

Han e hemma igen och ingen e lyckligare än jag! Igår hade vi en riktig chill/mys-dag, en sån som man bara måste älska. Helgen har spenderats hos Anna och Martin i Uppsala och åh vad mysigt vi har haft det!! Idag kom vardan igen med jobb och träning.

Pix plockade upp mig efter jobbet för en tur ut till barkarby. En ny tv skulle inhandlas, en till sovrummet. Vårat "arga" mail till samsung fick de ge vika för så våran stora tv åker förhoppningsvis in på lagning snart. SÅ då bestämde vi oss för att uppgradera sovrumstvn nu när vi slapp köpa ny stor. Sagt och gjort, även denna gång blev det en från samsung. Så nu ska jag försöka mig på att fixa ihop den så vi kan ha den i vardagsrummet tills våran andra tv e lagad. Hallelujah moment! Snacka om att man e bortskämd med tv och tv-kanaler.. Nu när Pix varit iväg i 10 dagar har det varit så trist utan tv, blä på det! Så nu kan jag slappna av till han åker nästa gång, för nu har jag en tv, hihi!

Sova fick även sig ett besök, då Pix har fått fasligt ont i ryggen av våran nya säng (kul?). Så nu håller vi tummarna för att även Sova gör oss glada med sin service. Vi behöver alltså byta ut fastheten i sängen. Eller ja, Pix ska få en fast botten och jag måste tydligen också byta för att sängarna ska bli bra ihop, så jag får gå från soft till medel. Men ja, vad gör man inte för sin lilla fotbollsspelare ;)

Inga kommentarer: