04 februari 2013

Ekologisk hudvård

När jag var "hemma" i Västerås över julen testade jag mammas nya hudvårdsprodukter, från Dr Hauschka och jag var fast! Rengöringsmjölken tvättar skonsamt bort smink och lämnar efter sig en "yta" på huden så det känns sådär riktigt rent och fräsht. Ansiktscremen e lätt och absorberas snabbt in i huden, samtidigt som man känner hur den verkligen återfuktar. Tyvärr e den inte särskilt dryg, men allt det positiva överglänser det. Produkterna kommer i en väldigt smart pumpflaske-version!

Jag e så glad över mina produkter och jag tycker att ni borde testa dom ni också. Första gången handlade jag på en hälsokostbutik i Västerås, men när jag klickade mig runt på nätet hittade jag flertalet sidor som sålde dessa och dessutom till ett mkt lägre pris. Här köpte jag dem senast!



Inga kommentarer: