25 september 2013

Produktiv

Godmorgon!
Jag ligger kvar i sängen och mornar mig lite. Två lediga dagar står på schemat! Det e några byggmänniskor som gör någor arbete i ett badrum i huset (vattenläcka) så det dånar detta fruktansvärda ljud överallt hemma nu. KUL när jag hade en mysig sovmorgon framför mig. Så jag får se till att vara produktiv ist, har mkt att göra med Systeri idag. En sista filt-beställning börjar ta form och jag har en drös smyckesbeställningar att beta av. Så vad väntar jag på egentligen? 

Först ska jag nog ta mig ut på en löptur eller en rask promenad. Måste även köpa en lampsladd. Jag håller på med ett DIY-projekt och igår blev den färdig, trodde jag, men jag mitt klant har köpt helt fel sladd till denna skapelse. Tyvärr har jag målat den så jag kan inte lämna tillbaka den heller, buu! Gör om och gör rätt ;)



Min tanke e att göra ett DIY inlägg om lampan senare, så ska ni få se vad jag pratar om. Jag tror att den blir bra faktiskt! So far so good iaf.

Frågor på det? 

Hoppas ni får en fin onsdag i det fina höstvädret, som jag förövrigt gör "The happy dance" åt, älska hösten!!!

1 kommentar:

Sandra Radjabi sa...

Nej vad roligt att du lägger upp en DIY lampa, senast igår tittade jag på liknande! En svin snygg lampa som man gör själv, Ska bli kul att se resultatet av din :))